המערכת הפוליטית סוערת • נתניהו: "מכבד את החלטתך"

    גואל ועקנין No Comments on המערכת הפוליטית סוערת • נתניהו: "מכבד את החלטתך"
    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תגובות רבות במערכת הפוליטית על החלטתו הדרמתית של שר הפנים גדעון סער לפרוש מהחיים הפוליטיים.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לסער: "אני מכבד את החלטתך לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים. אני מודה לך על שנים ארוכות של פעילות ועשייה ציבורית בממשלה, בכנסת ובתנועת הליכוד, ומאחל לך הצלחה בהמשך הדרך".

    גם נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, שהגיע גם הוא ממפלגת הליכוד, התייחס לפרישתו המפתיעה של שר הפנים. "גדעון סער הוא איש של מעשה ונתינה למען העם והארץ", כתב ריבלין בעמוד הפייסבוק שלו. "צר לי על הודעתו דווקא בעת הזאת בה אתגרים רבים כל כך עומדים לפתחנו, אך אני מאחל לו הצלחה רבה בכל מקום אליו תוביל אותו הדרך".

    שר החוץ אביגדור ליברמן הביע צער על התפטרותו של סער מהממשלה: "בשנותיו בממשלה מילא סער את תפקידיו כשר החינוך והפנים בצורה טובה ביותר והיה מן השרים הבולטים. פרישתו היא הפסד לממשלה ואני מקוה שהוא ימשיך לתרום לחיים הציבוריים בישראל".

    שר התקשורת גלעד ארדן אמר כי "פרישתו של השר סער, חברי לדרך, מצערת מאוד. נבחרנו ביחד לכנסת ונאבקנו במשותף שנים רבות לחזק את הליכוד ולהנחיל לציבור את ערכיו הלאומיים. בכל תפקידיו פעל גדעון במלוא כוחו בכדי להצעיד את מדינת ישראל ואזרחיה לעתיד טוב יותר ואין ספק שחסרונו מסביב לשולחן הממשלה יורגש".‎

    יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט הביע צער נוכח פרישתו של שותפו לקואליציה והביע תקווה כי ישוב במהרה. ״השר גדעון סער הוא אידיאולוג אמיתי, שר מצוין ושותף לדרך ומעמודי התווך של תנועתו הליכוד", הודיע בנט. "אני מכבד את הודעתו ומקווה שישוב במהרה לחיים הציבוריים, ישראל זקוקה לאנשים כמוהו״.

    יושב ראש הקואליציה ח"כ יריב לוין הביע צער על החלטתו של השר סער לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים, ואמר כי "יש לי הערכה גדולה לפועלו ולתרומתו של גדעון לתנועת הליכוד ולמדינת ישראל"אני מאחל לו הצלחה רבה ומשוכנע כי יצליח בכל אשר יפנה ועוד ישוב לשורות הנהגת הליכוד".

    ח"כ מירי רגב אמרה כי "הופתעתי מאוד הערב מהחלטתו של חברי השר גדעון סער לפרוש מהחיים הפוליטים", "גדעון סער הוא נכס לליכוד והוא אחד מעמודי התווך של הסיעה. הצטערתי מאוד לשמוע את דבריו הערב, חבל לי שסיעת הליכוד מאבדת את אחד השרים הטובים שלה. עם זאת, אני שמחה שסער לא עוזב את התנועה ומקווה שלאחר שינוח קצת ויצבור כוחות יחזור במרץ לפעילות בתנועה".

    חבר הכנסת אלי ישי אמר בעקבות פרישתו של סער כי "פרישתו היא אבידה לפוליטיקה בישראל מאחר ומדובר באדם שפעל ביושרה והגינות על הצד הטוב ביותר למען הציבור; גם בנושאים שנויים במחלוקת השתדל לגשר על פערים ורשם הצלחות רבות".

    ח״כ יעקב ליצמן: ״מביע צער על פרישת גדעון סער מתפקידו, אותו מילא במהלך השנים בהוגנות וביושר, למען אזרחי ישראל. גדעון סער היה צד חיובי בממשלה הרעה ועזיבתו תשפיע רבות בכל תחום. כולי תקווה שיוזמותיו החשובות, ביניהן ההחלטה לשמירת השבת בת״א, לא תיפגענה בהמשך״.

    ח"כ ישראל אייכלר אמר: "עוד אבן יסוד נשלפה מחומת ממשלת נתניהו. נעקוב אחר מהלכיו של סער בדרכו החדשה ונתפלל למפלתה של ממשלת הזדון. וכל הרשעה כולה כעשן תכלה".



    0 תגובות